A intensa loita polo primeiro posto levou a Mikko Hirvonen a gañar no último tramo da mañan, Budor (19.74 Km), donde acavou por deiante de Sebastien Loeb.
Si na primeira especial da mañan SS18,o Filandes lle recortaba 5´3 sg a Loeb,este respondia na seguinte SS19 sacando,6´1 sg a seu favor,o que obligaba os dous a voar literalmente sobre a neve no SS20,que se resolvía a favor de Hirvonen con unha ventaxa de 1´2 sg sobre o francés.
Con unha das seccións máis rápidas desta tempada, os últimos 4 Km de Budor presentaban unha superficie de xeo mui duro que parecía favorecer o Ford Focus de Hirvonen máis que o C4 de Loeb. O sistema de seguimento GPS do WRC rexistrou unha velocidade máxima de 202 Km/h para Hirvonen na recta, frente os 194 de Loeb.
A si pois, todo por decidir no bucle desta tarde,as clasificacións siguen sendo as mesmas que onte nas 10 primeiras posicións.
Si na primeira especial da mañan SS18,o Filandes lle recortaba 5´3 sg a Loeb,este respondia na seguinte SS19 sacando,6´1 sg a seu favor,o que obligaba os dous a voar literalmente sobre a neve no SS20,que se resolvía a favor de Hirvonen con unha ventaxa de 1´2 sg sobre o francés.
Con unha das seccións máis rápidas desta tempada, os últimos 4 Km de Budor presentaban unha superficie de xeo mui duro que parecía favorecer o Ford Focus de Hirvonen máis que o C4 de Loeb. O sistema de seguimento GPS do WRC rexistrou unha velocidade máxima de 202 Km/h para Hirvonen na recta, frente os 194 de Loeb.
A si pois, todo por decidir no bucle desta tarde,as clasificacións siguen sendo as mesmas que onte nas 10 primeiras posicións.
0 comentarios:
Publicar un comentario