ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

POLÉMICA

Pirelli tamen se xoga moito en Chipre

A decisión da FIA de manter a normativa dun neumático único no próximo Rali de Chipre, que será o primeiro rali mixto en anos, con tramos de asfalto e de terra no percorrido, está provocando fortes críticas.
A polémica surde porque este ano programouse o primeiro rali mixto en moitos anos, o Rali de Chipre, seguinte proba a celebrarse do 13 o 15 de marzo. Pero a FIA impuso que a normativa de neumático único se cumpla tamén en dita proba, que tendrá unha xornada con tramos de asfalto e dous de terra. Como é normal, por parte dos equipos non se entende cómo se programa un rali mixto si non se permite máis que un tipo de neumático. O ter que decidir por un, os equipos preferirón os de terra para no ter que cambiar o "setup" do coche.
Sébastien Loeb é un dos mais críticos: “Para mín non ten ningún sentido. ¿Por que non usar os neumáticos correctos? Creo que en un rali mixto sería bo contar con neumáticos e frenos de asfalto para a xornada de asfalto, e de tierra para os dias de terra.
Dani Sordo realizou un test para Citroën e Pirelli en Alacante a pasada semana, para probar os Pirelli Scorpion de terra nos tramos de asfalto. Suas primeiras conclusións foron claras: “Creo que será posible que consumamos os neumáticos no primeiro tramo. Este primeiro tramo será de 30 kilómetros e fará moito calor en Chipre en marzo. Creo que os organizadores deberían deixarnos cambiar os neumáticos despois do primeiro tramo, así quedarianos neumático para os dous seguintes, de 7 y 29 km.
Aunque dende o equipo Ford no se produciron declaraciones os medios sobre este tema de Chipre, sabese cos pilotos, Hirvonen e Latvala, tampouco están moi ledos con ter que correr unha xornada de rali enteira coa especificacións do coche que non é a correcta.

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba