ir abajo
VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI VAMOSDERALI !!!

NOVO COCHE CERO PARA O NACIONAL DE ASFALTO

Infiniti colabora coa Real Federación Española de Automobilismo coa cesión para a tempada 2011, dun G37 Coupé S para que realice os labores de coche "0" no Campionato de España de Rallyes de Asfalto, que se estreará este fin de semana no Rallye da Vila Joiosa, os días 1 e 2 de abril. Esta colaboración amplía a xa existente co Campionato de España de Gran Turismo, certame que conta con coches Infiniti para os labores de Safety Car en todas as súas probas. "Infiniti é unha marca que ofrece un produto de altas prestacións e un desenvolvemento tecnolóxico impresionante, valores afíns da competición". Explica Polo Satrústegui, director xeral de Infiniti España e Portugal. "O acordo coa Federación Española permítenos colaborar cunha tarefa fundamental nas carreiras como é a seguridade. E ademais, estender o coñecemento da marca Infiniti entre un público esixente e entendido."
Infiniti G37 Coupé S Coche "0"

Dentro da gama de , o modelo elixido foi o G37 Coupé na súa terminación S, con cambio manual de seis velocidades. O Infiniti G37 Coupé S equitación un motor de seis cilindros en V a 60º fabricado completamente en aluminio e que rende 320 cabalos de potencia a 7.000 rpm, cun par de 360 Nm a 5.200 rpm. É un coche de propulsión traseira e como equipamento especial nesta versión sport equitación de serie un diferencial autoblocante de deslizamiento limitado. O Infiniti G37 Coupé S mantén a súa estrutura de serie, aínda que foi loxicamente adaptado para a misión que debe desempeñar. Esta preparación foi realizada nas instalacións de MEYCOM en Madrid e conta entre outros elementos cun arco de seguridade construído por VIMESA, amortiguadores BILSTEIN, discos e pinzas de freo AP con pastillas e líquido GALFER, xogo de extintores, luces exteriores e sirena, equipos de comunicacións e GPS. Foi moi importante a colaboración de SPARCO que achegou elementos de seguridade tan importantes como os asentos e os cintos, o sistema de extinción, así como o equipamento dos pilotos.

Por último hai que destacar a achega de Michelin, que calzará ao coche 0 cos seus pneumáticos de altas prestacións Pilot SuperSport. "A Federación Española sempre traballa en prol da seguridade das carreiras e por iso os seus órganos de Goberno decidiron hai varias anos que o coche 0 fose o mesmo en todas as probas, para garantir o criterio homoxéneo na importantísima misión que lle está encomendada", comenta Carlos Graza, presidente da R.F.E. de A. "Por iso, é tan importante a tripulación como contar cun vehículo que sexa ao mesmo tempo rápido e fiable, dúas virtudes que sen dúbida posúe o Infiniti G37 Coupé S". Polo que respecta á tripulación, o coche 0 contará un ano máis co bo facer de Marc Blázquez como piloto e Salvador Belzunces como copiloto, cuxo profesional criterio é vital para a valoración do estado do tramo antes do paso dos participantes.

Share/Save/Bookmark

0 comentarios:

Publicar un comentario

© Copyright

Creative Commons License
MyFreeCopyright.com Registered & Protected

2011

 
ir arriba