Mellor non podía ser, no centenario do Rallye de Montecarlo a vitoria foi para un piloto do país, pero non un calquera, Bryan Bouffier é o actual Campión de Francia de Rallyes e onte impúxose no rallye con máis carisma de todos os que compoñen o IRC ademais estivo acompañado na cerimonia do podio polo belga Freddy Loix e o expiloto de F1 Stephane Sarrazin .
A proba monegasca tivo a varios pilotos como grandes dominadores, en primeiro lugar foi o Skoda Fabia de Juho Hanninen quen tomou a dianteira mentres o asfalto mantívose seco, é dicir até metade de carreira. A partir de aquí, o coñecemento do terreo e a previsión do que podía acontecer foron primordiais para asegurar o éxito.
Stéphane Sarrazin acabou ás costas de Freddy Loix e anotouse o terceiro lugar do podio.
Tras a asistencia do mediodía do segundo día de carreira empezou a nevar e a gran maioría de pilotos elixiu compostos mixtos, esperando que o branco elemento non chegaría a callar. Bouffier coñecedor destes lugares arriscouse e cargou no seu Peugeot 207 dous neumáticos con cravos por se a cousa ía a máis. E vaia se foi a máis, tanto que o galo pasaba do sétimo posto scratch ao primeiro, mentres que os primeiros da táboa facían verdadeiros malabarismos para manterse sobre a estrada.Entre os grandes perdedores do día atopáronse curiosamente as dúas figuras nórdicas en Montecarlo, o finlandés Juho Hanninen (Skoda Fabia) e o noruegués Petter Solberg (Peugeot 207).
En apenas 47 quilómetros con neve, Hanninen, vixente campión IRC, caeu da primeira á 6ª posición e Solberg da 2ª á 7ª." Así é o rallye", comentou con resignación Hanninen. "Podería ser peor", consolouse pola súa banda Solberg.
A partir de aquí os favoritos volveron marcar diferenzas e a ocupar os primeiros postos, pero a diferenza adquirida polo francés era tal que só tivo que preocuparse da súa carreira para anotarse a vitoria do centenario.
Entre varios pilotos mundialista estaba Daniel Elena ao volante dun Citroën DS3 co que, a verdade, non brillou moito.
Tan só un equipo español estivo presente no rallye monegasco do centenario. Foi o madrileño Rubén Gracia e fíxoo ao volante dun Mitsubishi Lancer Evo X lamentablemente non puido acabar a proba tras sufrir unha saída de estrada na segunda etapa cando ocupaba a cuadraxésima primeira posición.
A proba monegasca tivo a varios pilotos como grandes dominadores, en primeiro lugar foi o Skoda Fabia de Juho Hanninen quen tomou a dianteira mentres o asfalto mantívose seco, é dicir até metade de carreira. A partir de aquí, o coñecemento do terreo e a previsión do que podía acontecer foron primordiais para asegurar o éxito.
Stéphane Sarrazin acabou ás costas de Freddy Loix e anotouse o terceiro lugar do podio.
Tras a asistencia do mediodía do segundo día de carreira empezou a nevar e a gran maioría de pilotos elixiu compostos mixtos, esperando que o branco elemento non chegaría a callar. Bouffier coñecedor destes lugares arriscouse e cargou no seu Peugeot 207 dous neumáticos con cravos por se a cousa ía a máis. E vaia se foi a máis, tanto que o galo pasaba do sétimo posto scratch ao primeiro, mentres que os primeiros da táboa facían verdadeiros malabarismos para manterse sobre a estrada.Entre os grandes perdedores do día atopáronse curiosamente as dúas figuras nórdicas en Montecarlo, o finlandés Juho Hanninen (Skoda Fabia) e o noruegués Petter Solberg (Peugeot 207).
En apenas 47 quilómetros con neve, Hanninen, vixente campión IRC, caeu da primeira á 6ª posición e Solberg da 2ª á 7ª." Así é o rallye", comentou con resignación Hanninen. "Podería ser peor", consolouse pola súa banda Solberg.
A partir de aquí os favoritos volveron marcar diferenzas e a ocupar os primeiros postos, pero a diferenza adquirida polo francés era tal que só tivo que preocuparse da súa carreira para anotarse a vitoria do centenario.
Entre varios pilotos mundialista estaba Daniel Elena ao volante dun Citroën DS3 co que, a verdade, non brillou moito.
Tan só un equipo español estivo presente no rallye monegasco do centenario. Foi o madrileño Rubén Gracia e fíxoo ao volante dun Mitsubishi Lancer Evo X lamentablemente non puido acabar a proba tras sufrir unha saída de estrada na segunda etapa cando ocupaba a cuadraxésima primeira posición.
0 comentarios:
Publicar un comentario